Cem YILMAZ izlemek...





Ben gittim, izledim. Anlatamayacağım derecede keyifliydi, çok güldüm. Babacan tavırları falan mest etti izleyicileri, hissettim. Müthiş bir sıcaklık yarattı o tavırlar. Ancak ortada bir gerçek var. Bu duruma yani Cem Yılmaz'ın bu gösterisini sinemada izlemeye alışık değiliz. Onun için sinema'da  "CMYLMZ izlemek" nasıl olmalıdır? Ne gibi şeylere dikkat etmelisiniz? Benim tespitlerim şöyle;
İlk ve en hayati kural; asla mısır almayın! Boğulabilirsiniz. Gülerken boğazınıza kaçabilir. İkinci kural; yalnız gitmeyin. Zira yanımdaki yardımsever seyirci olmasaydı, boğazıma mısır kaçınca, bir sırtıma vuranım bile olmayacaktı. Üçüncü kural; su alın. Boğazınız ilk yarım saat sonra garip sesler çıkarabilir. Dördüncü kural; kalabalık arkadaş gruplarının yanına oturmayın. Çünkü gülerken insanlıktan çıkıyorlar. Beşinci kural; yanınıza ceket falan alın. Sinema salonlarında her ne kadar klima olsa da terliyorsunuz gülmekten. Malum havalar soğuk, üşütmeyin. Altıncı kural; sinemadan çıktığınızda ilk yarım saat içinde insan içine çıkmayın. Sinema AVM'de ise tuvalete sığının. Çünkü eğer yalnızsanız, engelleyemeyeceğiniz gülme nöbetleri, insanların size ters ters bakmalarına sebep olabilir.
  İlk etapta tespitlerim bunlar. Lütfen dikkat ediniz. Ama kesinlikle fırsat yaratın ve izleyin... :)

Yorumlar