Windows 8 Sadece 17 MB ! - Mükemmel Sıkıştırma


Windows 8 Yüksek Sıkıştırma 17 MB Ücretsiz İndir !



Windows 8  Mükemmel sıkıştırma kullanılarak hazırlanmış olan bu Windows 8 kalıbı içinde aktivasyon  için gerekenler de mevcuttur.  Rardan çıkarıldığında 3.49 GB olan dosyayı çıkartmadan önce en az 4 G B boş yeriniz bulunduğundan emin olun.










System Requirements!
Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster with support for PAE, NX, and SSE2
RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit)
Hard disk space: 16 GB (32-bit) or 20 GB (64-bit)
Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver


Installation Instruction!
1. Unrar Highly Compressed Windows 8 ISO.
2. Burn the ISO file of Windows 8 on a DVD using UltraISo.
3. Install the windows. and Download the Activator Enjoy!



RAR ŞİFRESİ >> thebestbad.blogspot


Yorumlar

  1. rar şifresi >> thebestbad.blogspot

    YanıtlaSil
  2. kardeş link ölmüş yenileyebilir misin ?

    YanıtlaSil
  3. tabi hocam, şimdi yeniliyorum.

    YanıtlaSil
  4. şimdi bu windows 8 sağlam mı? hatalı çıkarsa indirmeyelim boşuna

    YanıtlaSil
  5. hocam ben denemedim, deneyen arkadaşlar çalışıyo dedi, ben de siteye ekledim. bi sorun olursa başka yerden bulmaya çalışırım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder