7 Eylül 2016 Çarşamba

Apple Lansman Canlı Yayın

By suerte..   Posted at  18:16:00   güncel yorum yok

IPHONE 7 - 7PLUS VE IOS 10 TANITIM

Bugün saat 20:00’da, bu sayfa üzerinden NeiyiNekötü farkı ile iPhone 7 tanıtım etkinliğini canlı anlatımımızla takip edebileceksiniz.

Apple'ın kendi sitesinden izlemeyebilmeniz için  gereksinimler : Canlı akış Apple'ın HTTP Live Streaming ( HLS) teknolojisini kullanır . HLS Safari 6.0.5 veya sonraki işletim sistemi iOS 7.0 veya üzeri , Mac üzerinde Safari ile bir iPhone , iPad veya iPod touch gerektirir X v10.8.5 veya sonrası ya da Windows 10 Akış Microsoft Edge ile PC , Apple TV üzerinden yazılımın 6.2 veya üstü veya Apple TV ( 4. nesil ) ile bir Apple TV ( 2 veya 3. nesil ) gerektirir.

CANLI ANLATIM - shiftdelete.net

About suerte..

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
View all posts by: suerte..

0 yorum almış..:

Takipte Kalın!

© 2014 Ne iyi Ne kotu. WP Mythemeshop converted by Bloggertheme9.
Powered by Blogger.
back to top