Uzman Öğretmenlik Dökümanları




 KARİYER BASAMAKLARI 


Kariyer Basamakları Yönergesi
Kariyer Basamakları Sınav Duyurusu
Kariyer Basamakları Mesleki Gelişim Çalışma Tablosu
Kariyer Basamakları Sınav Takvimi
Kariyer Basamakları Öğretim Programı


Uzman Öğretmenlik Kitabı (Tek kitap)
Başöğretmenlik Kitabı (Tek kitap)

Modul-1 Öğrenme ve Öğretme Süreçleri pdf
Modul-2 Ölçme ve Değerlendirme pdf
Modul-3 Özel Eğitim ve Rehberlik pdf
Modul-4 Eğitim Araştırmaları ve Ar-Ge Çalışmaları pdf
Modul-5 Eğitimde Kapsayıcılık pdf
Modul-6 Çevre Eğitimi ve İklim Değişikliği pdf
Modul-7 Sosyal Etkileşim ve İletişim pdf
Modul-8 Dijital Yetkinlik pdf
Modul-9 Güvenli Okul ve Okul Güvenliği pdf
Modul-10 Okul Geliştirme ve Liderlik pdf
Modul-11 Sosyal Duygusal Öğrenme Becerilerin Geliştirilmesi pdf
Modul-12 Bilişsel Düşünme Becerileri pdf


Modul-1 Farkılaştırılmış Öğretim Kuramı- Özet
Modul-1 Farkılaştırılmış Öğretim Kuramı- Test 
Modul-1 Program Türleri ve Geliştirme- Özet
Modul-1 Program Türleri ve Geliştirme- Test 
Modul-1 Öğretim Türleri ve Geri Bildirim- Özet
Modul-1 Öğretim Türleri ve Geri Bildirim- Test 
Modul-1 Öğrenme,Öğretim,Eğitim Yaklaşımları- Özet
Modul-1 Öğrenme,Öğretim,Eğitim Yaklaşımları- Test 
Modul-2 Ölçme ve Değerlendirme- Özet
Modul-2 Ölçme ve Değerlendirme- Test 
Modul-3 Özel Eğitim ve Rehberlik- Özet
Modul-3 Özel Eğitim ve Rehberlik- Test
Modul-4 Araştırma ve Ar-Ge Çalışmaları-Özet
Modul-4 Araştırma ve Ar-Ge Çalışmaları-Test
Modül-5 Eğitimde Kapsayıcılık-Özet
Modül-5 Eğitimde Kapsayıcılık-Test


Güncelleniyor...

Yorumlar