6 Ayda 3 Milyon Dolar - Google Adsense Başarı Öyküsü !

adsense


Bu, bu blogda görmeye başlayacağınız bir dizi İnternet Başarı Öyküsü’nün ilkidir. Umarım beğenirsiniz!

6 Ayda 3 Milyon Dolar - Adsense Başarısı


Plentyoffish.com'un yaratıcısı Markus Frind, eskiden dev şirketler tarafından yönetilen bir niş tutmayı ve kendi pazarlama meraklılığını kendi markasını vermeyi başardığından, dikkat edilmesi gereken bir başarı öyküsü. Goliath'a karşı David davası, sonuçta küçük çocuk en üste çıkıyor. Markus, sayfa görünümleri açısından en iyi "bireysel" adsense yayıncısıdır. Okuyucularımızla bazı tavsiyeler paylaşırken sırlarından bazılarının ne olduğunu bulalım. Yorum yapmaktan çekinmeyin!



Markus, bilgisayar programcılığındaki deneyiminiz nedir ve sizi webmaster olmak için nasıl hazırladı?

Günün ortalama sayfa görüntüleme sayısı geçen hafta 14 milyon civarında. Yeni mesaj alıp almadıklarını görmek için siteyi sorgulayan kullanıcılardan günde 80 milyon sayfa görüntüleme daha alıyorum. Gerçekten yoğun bant genişliği!

reklam


Web sitenize gittiğimde, reklamların bölgeme hedeflendiğini fark ettim, henüz kayıt olmadım bile - okuyucularımıza bu başarıyı nasıl elde edebileceğinizi açıklayabilir misiniz?


Sadece ip2location.com kullanıyorum- Temel olarak IP nizi alıyorum, veri tabanına bakıyorum ve kentinizin ne olduğunu söylüyor. Daha sonra şehrinizdeki kullanıcıların bir listesini çıkardım, büyülü bir şey yok.



Ziyaretçilerinizin çoğu öncelikle arama motorlarından mı geliyor (SERPS), yoksa başka caddelere mi geldiklerini buluyor musunuz? Medyada aktif olarak reklam veriyor musunuz?


Arama motorları trafiğimin% 2'sini oluşturuyor. Trafiğimin büyük bir kısmı, günde 5 milyondan fazla sayfa görüntüleme içeren diğer siteler gibi, ağızdan geliyor ve ziyaretçileri tekrar ediyor.





Sitenizdeki hizmetler, tescil ettirenlere ücretsiz olarak sunulmaktadır. Bunu yapmanıza izin veren rakiplerinize göre bir avantajınız var mı?


Hiçbir ücret ödemeden bir mega sitesi kurmamı sağlayan yeni algoritmalar geliştirdim. Birkaç yıl önce, 1990'larda 22 asal sayı dizisini bulmak için kullanılan algoritmadan sonra binlerce kez daha hızlı olan bir algoritma oluşturdum. Bir profesör, birkaç yıl boyunca birkaç süper bilgisayar ve yüzlerce normal bilgisayar kullanarak bir kayıt bulmak için kullandı. Aynı şeyi 1 bilgisayarda 2 haftada yaptım.



Büyüleyici! Şu anda bakımını yaptığınız başka siteler var mı, yoksa sadece plentyoffish.com mu?


Şu anda tek site. Pazarlama / bağlı kuruluş işleri yapmayı öğrenebilmeleri için arkadaşlarım için kaydettiğim birkaç başka sitem var. Bu noktada 1 sitenin yeterli olduğunu düşünüyorum.

internet


İnternette karlı bir çaba oluşturmak isteyenler için herhangi bir ipucu?


Eğer bir başkası yaptığınız şeyin iyi bir fikir olduğunu düşünmezsem söyleyemeyeceğim bir şey ... Başka kimsenin önemli olmadığını düşündüğü bir şey bulun ve o bölgede büyük trafik olan bir site oluşturun. Ayrıca, bugün para kazanma oranının düşük olduğu, ancak trafiği olan sitelerin yarının altın madenleri olabileceğini unutmayın. İnternet dünyasında bir şey ve her şey bir noktada para kazanacak ve trafik kraldır.


Trafik kraldır - çok akıllıca bir tavsiye, Markus. Son bir soru - İnternette böylesine büyük bir emtiayı sürdürme zamanını nasıl buluyorsunuz? Elbette, programlama ve web sitesi izlemenin yanı sıra hayattaki bazı başka ilgi alanlarınız olmalıdır?


Günde ortalama sadece bir saat sürer, ama çok yorucu bir iştir. Diğer birkaç saati, neler olup bittiğini okumak ve görmek için harcıyorum.