Mate 30 Pro ile 72 Saat : Mükemmel Deneyim


mate 30


Huawei kötü bir zaman geçiriyor . Lüks ve son teknoloji kullanan, pırıl pırıl bir kit parçası olan Mate 30 Pro'ya bakarak bunu bilemezsiniz . Ama sonra telefonun kilidini açıyorsun ve gerçeklik çöküyor: Bu konuda hiçbir Gmail, YouTube veya Google Haritalar yok.

Daha kötüsü, Huawei'nin yardımcı olabileceği hiçbir şey yok. Kendi alternatiflerinizi bulmanız, üçüncü taraf uygulama mağazalarındaki APK'ları yakalamanız veya web uygulamalarına başvurmanız gerekiyor. Huawei’niz Google kaşıntılarınızı tırmalamak için ne yapacak ve ne yapmayacak ABD yasağı, Huawei'yi düşünülemez olanı yapmaya zorladı.

Her gün milyarlarca insanın kullandığı uygulamaların hiçbirinin olmadığı 1,100 € 'luk bir akıllı telefon. Google'sız Mate 30 Pro'nun kendisini kurtarmak için yeterli özellikleri var mı? Telefonla üç gün geçirdikten sonra bir cevabım var.
amte 30 2



İlk temas Huawei , şu anda yaklaşık% 40 pazar payına sahip olduğu kendi pazarına dayanarak ABD yaptırımlarından kurtulmayı umuyor . Mate 30 Pro burada ilk piyasaya sürülecek, ancak şirket gelecek aydan itibaren diğer pazarlara da getireceği sözünü verdi.

Bu vaatlere rağmen, Münih lansmanından sonra dağıtılan inceleme birimleri aslında Çince versiyonlardı (model LIO-AL00). Ayrıca, üretim birimleri değil, mühendislik örnekleri olduklarını belirtmeye değer. Chinese Mate 30 Pro'yu kullanmak kafa karıştırıcı bir deneyim yaratıyor. Telefon çoklu Çince uygulamalarla önceden yüklenmiş ve ben sadece bir avuç doluydum. Dili İngilizce olarak ayarlansanız bile, Çince bildirimler almaya devam edersiniz ve varsayılan klavyede Çince yazım düzeni vardır. Firefox’u ve daha sonra APKMirror’dan bir klavye uygulamasını nasıl indirebileceğimi bulmam biraz zaman aldı.
huawei


Sonra, Slack (problem yok!) Ve Gmail'i indirdim. Ne yazık ki, Gmail’in çalışmasını sağlamak bir APK dosyasını yüklemek kadar kolay değildir. Uygulamanın sadece benim için başlatmazdı. Yerine önceden yüklenmiş e-posta istemcisini kullanmaya karar verdim. Temel, ancak Gmail hesaplarıyla çalışıyor ve işi alıyor. Bu temel ilkeler dışında, normal olarak herhangi bir Android telefonu kullanacağım gibi Mate 30 Pro'yu kullanmaya başladım. Play Store’u bir kenara bırakmadan günlük sürücüm olabilir mi? Oku: ABD yasağı kaldırılırsa, Huawei Google uygulamalarını Mate 30'a “bir gecede” itecek AppGallery kötü bir deneyimdir Huawei CEO'su Richard Yu'ya, şirketin Mate 30 Pro'daki alternatif uygulama mağazalarını önceden yüklemeyi planlayıp planlamadığını sorduğumda, kullanıcıların Huawei'nin kendi uygulama mağazası olan AppGallery'i denemesi gerektiğini söyledi.
pro



Bununla birlikte, üç gün boyunca Mate 30 Pro'yu kullandım, kendimi daha çok zevk alırken buldum. Ekran güzel ve kavisli kenarlar hiç yan çerçeve yokmuş gibi görünmesini sağlıyor. Güç düğmesi dar ve neredeyse görünüşte gizli, ancak aslında kullanımı zor değil. Artık yazılım tabanlı olan ses kontrolleriyle ilgili bazı problemlerim var. Fiziksel ses düğmeleri yerine, ekranın kavisli kenarına, güç düğmesinin hemen üstüne iki kez dokunmanız gerekir. İlk önce güvenilir bir şekilde çalışmasını sağlayamadım, çünkü camın en ucuna dokundum - bunun yerine ekrana biraz daha içeriye dokunmak hile yapacak. Hala ses düğmelerini tercih ediyorum ve bazı durumlarda çift musluğu tehlikeli fişlere neden oluyor. Çerçeve gerektirmeyen tasarımlar için yapacağımız şeyler ...  Çentik geçen yıla göre biraz daha dardır ve şimdi daha güzel bokeh efektleri için Uçuş Süresi sensörüne sahiptir . Endüstrinin büyük çentiklerden uzaklaşmasıyla , Apple dışında , hala biraz tarihli görünüyor . Genel olarak, Mate 30 Pro süper kaliteli bir amiral gemisi telefonun yapması gereken gibi görünüyor ve hissediyor. Fotoğraf makinesinin etrafındaki “halo” yu hala kazmıyorum ve kavisli kenarlar uğraşmaya değmez, ancak Mate 30 Pro kesinlikle parçaya bakar.