Corona Virüsü Tehdidine Karşı Ücretsiz Eğitimler

Corona virüsü ülkemizi ve tüm dünyayı tehdit etmeye devam ederken ülkemizde ve dünyada birçok yerde okullar tatil edildi. Milli Eğitim Bakanlığınında açıkladığı gibi eğitimler online olarak uzatan eğitim şeklinde gerçekleşecek.
Bizde bu ülkece milyonlarca öğrencinin eğitimine katkı sağlamak amacıyla online olarak eğitim alınabilecek servisleri yazdık. Daha önce paralı olarak erişilebilen bazı servisler Corona virüsü sebebiyle tatil edilen öğrencilerin eğitimine katkı vermek amacıyla ücretsiz olarak erişime sunulduğunu açıkladılar.

Morpa Kampüs

Normalde paralı bir eğitim hizmeti olan Morpa Kampüs’te  öğrencilere ücretsiz ara tatil üyeliği sunmaktadır.
Morpo Kampüs ara tatil üyeliği

Okulistik

İlkokul ve ortaokul öğrencileri ve öğretmenlerine derslerde destek olmak için hazırlanmış, MEB müfredatına uygun, binlerce içeriğin yer aldığı platformlar olarak hizmet veren Okulistik online uzaktan eğitim sistemide  Morpa Kampüs gibi Okulların eğitime ara vermesi sebebiyle 13-28 Mart Tarihleri arasında öğrencilere tüm içeriklerini ücretsiz sunacaktır. Bu yazıyı yazdığım esnada siteye kayıtlar mümkün değildi.

Koza Karaca Yayınları

Covid19 corono virüsü sebebiyle Koza Karaca Yayınları  okul öncesi,  ilkokul ve ortaokul ürünlerinin dijital hallerini ücretsiz hale getirdi.

TİNK Kolejinden Ücretsiz uzaktan Eğitim

Tink Kolejide bu eğitim seferberliğine katkıda bulunmak amacıyla güzel bir çalışma yaparak, uzaktan eğitim sistemini tüm öğrencilere ücretsiz açıyor. Online eğitimlere katılmak için linkteki formu doldurmanız yeterli.
Tink olarak teknoloji ve eğitim de öncülüğümüze devam ediyor, uzaktan eğitim sistemimizi tüm öğrencilere ücretsiz açıyoruz. Tink'in online derslerine katılarak siz de kesintisiz eğitimden faydalanabilirsiniz. Online derslere katılmak için formu doldurunuz.https://forms.gle/kbU8jQTvXyaXR7Ks9 

Resmi Twitter'da görüntüle

Tink adlı kişinin diğer Tweetlerini gör

TUBİTAK Dergilerine Ücretsiz Erişim Olanağı

Korono virüsü sebebiyle alınış tedbirlerin başında evden çıkmamak geliyor. Evdeki milyonlarca öğrencinin canları sıkılmasın diye TUBİTAK Bİlim ve Teknik, Bilim Çoçuk ve meraklı Minik dergilerinin tamamını ücretsiz eğitime açtı.
Koronavirüs tehlikesine karşı tedbirlerimizi almalı kalabalıklardan uzak durmalıyız.

Bu vesileyle evde vakit geçirecek başta çocuklarımız için TÜBİTAK Dergilerinin tamamını ücretsiz erişime açtık!

🧬Bilim ve Teknik

🔬Bilim Çocuk

🔭Meraklı Minik

📎 http://services.tubitak.gov.tr/edergi 

14,5 B kişi bunun hakkında konuşuyor
https://services.tubitak.gov.tr/  sitesinden tüm dergi içerikerine ulaşabilirsiniz.
Virüs tehdidine karşı evlerinden dışarıya çıkamayan milyonlarca öğrenci için ücretsiz online uzaktan eğitim alabilecekleri servisleri sizlerle paylaştık. Sizlerinde öğrenciler için önerdiğiniz servisleri yorumlara ekleyerek bu yazıyı okuyanlara yardımcı olabilirsiniz.